Koneistuskapasiteettiamme on kasvatettu WRS130 pitkäjyrsinkoneella.
Liikeradat X=10m, Y=3m ja Z=0,8m
Kappaleen maksimipaino noin 15t.
Tämä nostaa kapasiteettiamme käsitellä isoja kappaleita.
Meille on myönnetty yrityksen kehittämisavustusta EU:n aluekehittämisrahastosta huvi- ja urheiluveneiden rakentamiseen 2022.
Hankkeen julkinen nimi: PremiumCAT22
Siltanostureiden ja Smecin sorvin investointeihin olemme saaneet tukea EU:n aluekehitysrahastolta.
Helsingintien toimipisteen siltanosturit uusittiin syksyn 2019 aikana.
Levypuolelle 2x10t ja samoin koneistamoon 2x10t. Siltanostureissa 2x5t koukut, eli kappaleiden käännöt onnistuvat kuin elokuvissa.
Levytöihin olemme panostaneet erittäin tarkalla t-urapöydällä.
Pöydän koko 2x16m
Tarkkuus 0,1mm
Uusin koneinvestointimme otettu käyttöön 2019 syksyllä.
Sorvin tiedot:
Samsung PL 45ULYx5000 Big Bore.
Käytössä X, Z ja Y-akselit, Y-akselin liike 200mm.
Kappaleen max pituus 5000mm
Max pyörintähalkaisija 850mm
Katso konekannasta muut koneemme
Konekantaa kasvatettu, uutuutena MEKOF pitkäjyrsinkone (modernisointi) sekä levymankeli, katso konekannasta lisätiedot.
Koneistuspuolle vahvistusta (kts. Tuotteet ja palvelut -> koneistus.
PED-astioiden valmistus, hitsaajamme on pätevöitetty SFS-EN 287-1 mukaisesti käyttäen menetelmäkokeilla (SFS-EN 15614-1) hyväksyttyjä hitsausohjeita. Hitsiluokka SFS-EN ISO 5817 B.
Veli-Matti Ikonen (IWE) on suorittanut NDT-tarkastajan tutkinnot menetelmissä MT- (magneettijauhe) sekä PT- (tunkeumaneste) (EN ISO 9712). Veli-Matti suorittaa metallirakenteiden, valujen ja hitsien tarkastuksissa myös asiakkaiden tiloissa. Yhteydenotot tarkastuksista suoraan Veli-Mattiin tai toimitusjohtaja Teemu Kähäriin.
Olemme hankkineet uuden muotorautamankelin.
Katso koneluettelosta tarkemmat tiedot.
http://www.imatranterasvalmiste.fi/index.php?p=4&yl=3
Ville Parri
Otimme käyttöön uudistetut kotisivumme elokuussa 2011.
Ville Parri